marți, 1 iulie 2008

Ce zi...

Totul se termina asa cum a inceput totul....
M-am trezit speriata si confuza;dar aceea persoana speciala care este atat de departe m-a linistit cu vorbele ei calde si m-a facut sa zambesc din nou si sa revin cu picioarele pe pamant;desi am trezit-o din somn.

A fost doar un vis,un cosmar!
Cu toate acestea am avut o zi minunata as putea spune!
Am fost la biblioteca sa returnez cartile si sa imprumut altele:"Gheena" de Lewis Gannett,"Valurile" de Virginia Woolf,"Scris pe trup"de Jeanette Winterson,"Suflete Cenusii" de Philippe Claudel si cateva cd-uri.

Mai rau ca in "Casa de la rascruce" asa cum spunea "surioara bulinata"....ciudat!
Pe blugii,maini si sandalute aveam ulei,smoala...de unde?nu stiu.

Ma gandeam ca a curs ceva in metrou....horror pot spune!Inca nu am dezlegat misterul,poate ma ajuti tu!?
Ma simteam ca o muncitoare la vulcanizare!si m-am amuzat toata ziua pe aceasta tema.
Cand am ieist de la MC-ul din magazinul Unirii,un baiat "cu probleme"m-a cam speriat,s-a impins in mine,mi-a aratat pumnul si mi-a luat paharul de Cola din mana.
Nebunie intr-un pahar de Cola!sau mai bine zis pentru....
Am luat toate magazinele la rand,nu am gasit nimic sa-mi placa doar un ceas pe care l-am si cumparat.

Si in sfarsit mi-am cumparat ceea ce mi doream de mult:"o suzeta verde".
Chiar si acum ma amuz de situatie:farmacistele se mirau cand am cerut o astfel de suzeta,nici macar nu stiau ca au suzete verzi...defapt era si ultima;ma astepta pe mine,sunt sigura de acest lucru!,iar un baiat care tocmai intrase in farmacie radea subtil.
Seara ma gaseste acasa,dupa o zi apocaliptica cu suzeta in gurita si vorbind cu tine.
Astept sa apara stelele....
Vorbim maine...
Noapte buna!


Niciun comentariu: