sâmbătă, 26 iulie 2008

O simpla balta!

Am vrut sa trec dincolo
Dar in fata mea se afla o balta
....o balta cadaverica
O priveam intens
Si totul renastea in ea
Luasem o alta infatisare
Viermi imi ieseau de sub pleoape
Parul imi era albit
Si imi cadea smocuri smocuri
Ochii imi erau invaluiti de sange
Si lacrimile se transformau in pietre
Am privit din nou usa
Si apoi balta
M-am uitat la cer
Si era atat de negru....tuna si fulgera
In alte dati as fi fugit in casa
Si as fi privit de la fereastra dezlantul natural
Dar acum nu,nu puteam
Ceva ma tinea acolo langa balta
Nu am fost capabila sa trec peste ea
Era ceva din mine acolo
Si nu stiam ce
Nu mai stiam de mine
Ma ingrozea si ma gandeam
Ce sunt eu?Ce esti tu?
Ce suntem noi?Ce sunteti voi toti?
Nu suntem nimic
Invaluita parca de o mantie gri si inspaimantatoare
M-am prabusit
Parca ma inghitea balta!
Ma aflam in transa...

Niciun comentariu: