joi, 10 iulie 2008

Suferinta

De ce lucrurile rele revin intotdeauna?
La fel ca si ulcerul meu...
Desi e vara,vacanta,iar eu sunt fericita;el revine...si isi face de cap.Ma tintuieste la pat zile intregi
Ma face sa nu mananc,sa ametesc,sa am dureri ingrozitoare.Incerc sa-l alung cu medicamente si un regim alimentar strict.Pot sa zic cu nonsalanta ca m-am saturat de aceasta situatie.Ma tot gandesc la ziua aceea cand nu va recidiva?Cand ma voi simti bine si voi putea manca ceea ce mi doresc?
Defapt de cand sunt bolnava,nu mi doresc nimic,nici nu mai pot manca...
Imi doresc sa fiu doar sanatoasa!
Stii ce ma intriga cel mai tare: ca atunci cand avem sanatate ne preocupam de altceva,si nu ne gandim ca trebuie sa fim fericiti ca suntem sanatosi! Iar daca suntem sanatosi putem face orice.
Parintii mei vor sa ma interneze la Spitalul Fundeni sa mi se faca investigatii,printre care si endoscopia.Dar imi este foarte frica!stii bine ca urasc spitalele...
Cum as suporta eu sa mi se introduca acel corp strain,acel "furtun cu camera" in stomac prin gura,esofag...?si fara anestezie.
Cand eu imi amintesc de prima endoscopie facut cu anestezie dupa care am vomitat sange si mi a fost foarte rau...si acum trezeste fiorii de frica in mine.
Imi este frica,foarte frica!
Ma simt slabita,ma trezesc mai obosita decat ma culc,hainele imi aluneca usor de pe mine,am ameteli,nu pot manca,vomit...
De 3 zile iau tratament:Nexium,Calciu,Magneziu,Peritol(pentru pofta de mancare si somn),Supradyn.
Dupa cum am mai spus tin un regim destul de strict,nici nu am de unde alege....mese dese si putine;trebuie sa dorm pe 3 perne.
Trebuie sa recunosc,ca sunt ca un copilas...defapt inca sunt copil,mama ma obliga sa mananc si are grija de mine.
Tocmai mi-am luat somniferul si cred ca-si face efectul....
Ma bag in pat...
Dar mama ma cheama la masa:piept de pui la gratar,cartofi copti si budinca cu branza,spaghte si stafide...

Ps.Ai uitat de mine!Nici nu ti pasa...
O persoana straina,pe care o cunosc doar virtual m-a rugat sa-i dau un mesaj daca ma voi interna sa vina sa ma vada si sa-mi aduca flori.Ce dragut!oricum sper sa nu fie nevoie.
Dar tu ...probabil nici nu vei sti,defapt nici nu te intereseaza!
Oricum nu mai sunt a ta!
Mi-as fi dorit sa vi in caz ca.....

Niciun comentariu: