luni, 21 iulie 2008

Stii ce e trist?

Priveam panza albastra ce ne acoperea
Era in armonie cu tot ce ne inconjura
Privesc in sufletul meu si observ teama si disperare
E in contradictoriu cu fizonomia mea:liniste si optimism.
Privesc pamantul pe care il calc in picioare
Cu toate acestea e atat de demn
Nu ca mine cersind,inca,a ta iubire
Acum ma simt ocrotita in bratele altuia
Ii simt respiratia deasupra trupului meu
Ma gadila usor
Ma mangaie si-mi saruta buzele
Ii sorb cuvintele si le pastrez doar pentru mine
Il musc usor de gat si ma joc in parul lui
Ma imbratiseaza cu putere
Parca ar vrea sa fim o singura fiinta
Imi canta si ma tine in brate
Adorm cu buzele intre ale lui
Invaluita de o patura misterioasa ce imi amintea de tine
Parca se metamorfozase
Te simteam langa mine
Am adormit....
....gandindu-ma la tine.
Mi-as dori ca el sa ma simta la fel ca si tine
Sa stie ce mi doresc,asa cum stiai tu
Mi-e dor de tine...
Dar incerc sa uit
Stii ce e trist?
....ca odata am fost fericita alaturi de tine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte foarte frumos.... personal???