vineri, 11 iulie 2008

Acolo unde...

Ma asteptai de o ora in gara,deja incepuse sa ploua.Hainele iti erau ude,iar de pe parul balai curgeau siroaie.Cazand pe pleoapele tale dadeau nastere celui mai frumos curcubeu.Trenul era plin de oameni,iar eu ma aflam in ultimul vagon intr-un colt de unde puteam zari curcubeul si chipul tau.Pe langa mine oameni se agitau,parca erau niste masinarii stricate;iar eu cautam cheia sa le repar.
Asteptam momentul revederii,il simteam ca pe un nod in gat,ca pe niste gargarite in stomac...era aici in trupul meu,era aici ...dar trebuia sa fie acolo,in gara,la 13:45!
In momentul intrari sub podul vechi,cerul s-a prabusit asupra lui si ma sufoca,ma apasa cu o greutatea impresionanta;dar reuseam sa respir datorita curcubeului,datorita tie....!
Cand am depasit momentul,am ieist fara sa se fi intamplat nimic.
Sa fi fost doar in mintea mea?
Iti auzeam vocea prin picaturile de ploaie ce se frangeau pe geamul abia sters,ma cheami la tine...!
Mancam turta dulce si parca gustam din tine,
Beam apa plata si parca ma scaldam in a ta privire.
Ma simteam ametita....
Cand am coborat,am observat ca cineva mi a furat guma de sters din geanta si a facut sa dispara curcubeul,nici tu nu mai erai.
Te am cautat baiatule cu par balai!
Am implorat cerul sa aduca ploaie,sa revi cu al tau curcubeu
De ce mi se intampla mie toate acestea,Doamne!
Priveam totul prin ochiuri de fier
Ma simteam atat de stingher...
Stiu ca tu ma astepti acolo unde se termina ploaia si incepe curcubeul
Acolo unde privirea ta intalneste cerul...
Acolo unde buzele tale imi saruta parul...

Niciun comentariu: