luni, 21 iulie 2008

Codita & Co.

Codita!
Codita nu este un tip cu pleata si imbracat din cap pana in picioare in negru pe un Harley Davidson.
Este doar un sobolan adorabil cu niste ochii mici ca doua margelute si o coada lunga,lunnngaa.
Si in plus foarte jucaus,l-as fi prins de codita sau macar intr-o poza daca nu ar fi fost atat de energic.
Hmm stiu ca sunt o ciudatica!
Dar imi place mult,este prietenul meu!
Abia astept sa mi cunosc noua surioara"o ratusca mica si pufoasa" si de asemenea sa-i fac cunostina cu Codita....poate se infiripa o idila.
Din pacate Gabriel a murit....cred ca ar fi facut un trio minunat:un gandacel colorat,un sobolan jucaus si o rata pufoasa.
Chiar cum va arata un soboratusca?Un sobolan cu bot si labute de rata sau poate nu...
Ai tu alta idee?
Abia astept sa ies la o plimbare cu ratusca si sobolanul;ii voi tine in lesa sa nu-i pierd.Dar ma gandesc pentru Gabriel voi fi gasit lesa?
Revenind la cei doi ma gandeam sa le iau si o suzeta...oare le este utila sau sunt mai funky?
Sa le fac hainute,creasta...sau nu?
Hai vii cu mine?

Un comentariu:

Anonim spunea...

pe cand lumea este interesata doar de BANII si altele de genul u gasesti tandrete in mici........ lasa-ma sa fiu eu micul soricel...tine-ma in palma ta si nu ma lasa singur niciodata,am sa te privesc prin mici mei ochii ca pe divina mea creatoare si ..si nu-ti face probleme cand vom iesi la plimbare.!nu-ti trebuie lesa...am sa stau agatat in parul tau buclat(pun"pariu ca ma voi simnti mai bine ca-n rai).....?ma intreb daca ma vei pierde ,voi mai gasi pe cineva care sa ma priveasca precum u?