sâmbătă, 26 iulie 2008

Ciudat...

Am plecat era deja noua
Ploua...
Nu as fi vrut sa plec niciodata
Sa nu port povara clipelor de atunci
Probabil te uitai pe fereastra de la bucatarie
Cum ma indepartam facand fraze lungi
Pe care nici eu nu le intelegeam
Cum inima mea se scurgea pe tavan
Cum iti colora camera si gandurile
Ti ai aprins o tigara si ai aruncat hainele pe geam
As fi vrut ca dragostea pentru tine sa fie sublima
Iar sireturile de la adidasii sa fie adorabili
M-am stapanit sa nu intorc capul
Si totusi te am vazut privind atent la mine
Am hoinarit pe strazi pana dupa miezul noptii
Eram uda si plina de noroi
Credeam ca ma vei astepta la coltul strazii sub umbrela
Dar tu probabil dormeai
Sau faceai sex cu fata de la benzinarie
Probabil te chinuai sa i scoti cizmele de cauciuc cu gura
Dezgustator!
Acasa,m-am dezbracat
Am ars hainele in care s-a imbibat mirosul tau
Le-am impaturit pe celelate pentru a nu se contagia
Si de asemenea dorul meu fara de speranta de a fi tu;de a fi eu ;de a fi noi!
Ciudat...


Niciun comentariu: