duminică, 6 iulie 2008

Povara anotimpurilor....

Sfarsit de vara cand te-am cunoscut
Au urmat,apoi, ploii reci de toamna
Deja simteam frigul iernii ce avea sa vie
Si raceala dintre noi
M-am indragostit de toamna
......si de tine
Adoram sa ne imbratisam peste covorul de frunze aramii
Paradox.Ele atat de moarte si noi atat de vii
Adoram sa ma saruti cu pofta
Gustand parca dintr-o prajitura cu vodca
Adoram sa ne plimbam noaptea pe strazii pustii
Nu ma gandeam ca va trece toamna
Si ma vei parasi
Stiam ca va veni iarna
Si tu nu ai sa mai vii
Iarna m-a gasit singura si trista,fara putere
Sub patura grea de zapada
....fara pic de mangaiere
Ieseam,doar sa hranesc porumbeii flamanzi
...cu paine
Dar pe mine cine ma hraneste
...cu iubire?
Am murit odata cu natura
Imi doream sa revina toamna
Dar stiam ca pana atunci mai e mult
Primavara,desi totul a revenit la viata
Si in aer pluteste speranta
Ma deprima rozul floriilor de mai
Cand viata mea e atat de prafuita
Ma deprima prospetimea primaverii
Cand viata-mi e plina de amintiri invechite
Imi doream sa fie toamna
Sa vii din nou...
Acum e vara,o vara torida
Si sub caldura ei fierbinte
Gandesc la rece si chipul tau imi vine in minte
Imi zic:"Nimic nu o sa mai fie ca inainte"
Am purtat luni intregi povara anotimpurilor
M-am indragostit de toamna si de postura indragostitului
M-am indragostit de insasi iubirea
Astept sfarsitul verii !
Astept toamna!
Astept iubire!
Astept sa te intorci!

Niciun comentariu: