duminică, 6 iulie 2008

Sa nu ma uiti!

"Ai suferit si inca mai suferi!",cuvintele acestea rasunau in camera si in sufeltul meu gol.
Era ca un ecou nesfarsit,ucigator....
Ma facea sa ma gandesc la toate clipele mele de suferinta,de singuratate si incercam sa te urasc.
Dar nu pot,nu pot,desi m-ai ranit atat de rau
As vrea sa te urasc sau poate in adancul sufletului meu deja o fac
Nu,nu numai inteleg atitudinea ta
Oricum am renuntat la tine,la iubirea ta
Ti-am uitat si vocea,
Iar chipul abia mi-l amintesc doar cu ajutorul unor poze.....atat de vechi
Mi-as fi dorit o poza cu noi doi
Nu una trucata,nu,nu....
Una reala sa o tin in rama
Sa o pot sparge de peretii noi zugraviti
Sa o pot ucide
Sa curga sange
Sa o distrug la fel si iubirea noastra
Dar nu am avut puterea nici macar sa ti inchid telefonul
Sa ti spun sa ma lasi in pace,sa ma uiti
Dar cum sa ti spun asta cand eu inca te iubesc
Sa nu ma uiti!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Poate azi mam suparat, poate ieri mai impacat, azi este zi cu soare si maine o sa vina ploaie, luna asa e caldura si la anu e furtuna,sunt ani buni de cand te stiu, te-am vazut si te-am placut de la inima tu de loc nu ai coborat, nu stiu cum de sa facut cand iti scriu de uit de mine si parca te vad pe tine, nu trece o secunda si numele in gand imi vine de la mine de la tine sau de la cine ne vrea bine ??? Dumnezeu imi este martor ca nu trece nici un ceas si in suflet tu mi-ai ramas.