marți, 8 iulie 2008

TE IUBESC

Cum pot sa-ti zic TE IUBESC cand cuvintele nu-mi apartin?
Habar nu am cine le-a rostit pentru prima data si de ce?
Cum pot sa fur aceste cuvinte ce nu-mi apartin?
Ce rost au ele?
De ce nu pot doar sa zambesc si sa stii acest lucru?
Dar oare acest TE IUBESC inseamna chiar un sentiment atat de profund?
De ce nu pot sa ti zic "Vreau o ceasca cu lapte" sau simplu"buburza"
De ce "buna dimineata" nu-l poate inlocui?
Sau orice alt cuvant banal?
Da sau nu?
Iubirea insasi e complexa
Nu ii mai trebuie si alte cuvinte complexe
Are nevoie doar de cuvinte simple,gesturi firesti
Si pentru a o sustine...de dovezi!
De cate ori rostesc sau scriu aceste cuvinte
De fiecare data are un alt inteles,o alta semnificatie
O alta dimensiune pe care nu o recunosc
Pentru mine este inca o enigma
....acest TE IUBESC !


Un comentariu:

Anonim spunea...

Mei in general persoanele cu caracter a parte si mare sinceritate spun cuvantul " Te iubesc", alti ??? ( Te plac, Te ador...etc ;) ) Dar vezi tu nu toti spun pe fatza ce-a ce si simt, nu toti arata ce-a ce si sunt ;) multi dintre noi se ascund de adevar, oare face bine sau rau ? hmmm complicat,- de ce ? Pei poate uni dintre noi iubim fara a spune alti iubesc si nu sunt crezuti, sa stpui " Te iubesc " fara sa simti nimik este un gest necuvenit, un cuvant care poate face foarte mult rau daca nu este spus din suflet si este irosit doar pentru anumite lucruri de smecheriie sau altele. Pentru mine acest cuvant este super complicat :D, hmmm oare de ce sincer nici eu nu stiu, nu multe fete au fost care le-am spus " Te iubesc" si nu putine au fost care a stat cu mine :) Cuvantul " Te iubesc " cand il spun sincer para ma pierd cu firea, nu mai simt pamantu de sub picioare si totul parca este un vis, un gand unde vad doar chipul tau frumos si ma gandesc la el, totul este diferit cu totul diferit :). Aici pun punct si iti spun sincer Te iubesc !!! :*:*:*