joi, 31 iulie 2008

E prea tarziu pentru tine!


De la bun inceput ai vrut sa fi un viciu pentru mine,
Asa ca te ai ancorat adanc in inima mea
Ai tatonat terenul si ai lasat urme adanci,chiar gropi
Atunci cand ai plecat ai tinut neaparat sa nu te uit
Si ai lasat atatea lucruri sa mi aminteasca de tine
Pentru ce toate acestea?
Sa te intorci atunci cand iti vei da seama ca ai gresit
Si amintirea ta sa mi fie inca vie?
Acum,am ajuns sa le privesc cu indiferenta
...cu indiferenta ca pentru un cavou.
Acum,in viata mea,totul este atat de nou!
Imbracaminte,mobila,oameni;chiar si eu
Simt cum trupul meu e tot mai viu
Ranile se vindeca doar pe deasupra
La cea mai mica lovitura
Sangereaza!
Am nevoie de un pansament imbibat cu iubire
Am luat Corocalcin,dar hemoragia nu s-a oprit!
Am fost nevoita sa sun la salvare
Dar ce-mi trebuie mie nu se mai gaseste
Am auzit ca un ecou:
...e prea tarziu pentru tine!
Am luat un ac si o ata
Am cusut ranile cu o duritate de chirurg
Imi curgeau lacrimi insangerate
Si nu cedeam in fata baltoacei de sange!
Pamantul este albastru!

Niciun comentariu: