luni, 14 iulie 2008

Grabeste-te!


Caldura infernala!
In statie de autobuz,lumea se topea usor,se transforma,prosoapele ude le acoperea capul-erau asemenea unor turbane.In autobuz aceiasi atmosfera,ma asez langa un baiat in jurul caruia nu prea se afla lume nestiind ca este un mic terorist!
Vorbea cu cinvea la telefon,dar nu stiu sigur pentru ca din cate am observat numai el vorbea....in engleza!
Vroia razbunare,se plangea de sistem,de lume,vroia moarte si haos....descria cu amanunte intr-o engleza corecta si cu un accent de "prune in gura" cum va extermina totul,cum tot va disparea in doar 3 zile!
Am ramas stupefiata..pur si simplu stupefiata!
Coborand,inca ma minunam de nebunia unora,si implicit a mea!
La pranz,totul era destul de linistit....parca ma aflam in desert!
Profa de chimie imi tot repeta:"Ai slabit ingrozitor,ingrozitor,in-gro-zi-tor!" .
Soareeee.....si am plecat!
Spre seara traficul si puhoiul de lume s-a inmultit,acum simteam ca ma aflu aici,in oras,in scumpul meu Bucuresti!
Soarele acesta ucigator m-a facut sa nu ma ridic de pe banca la umbra ore in sir si totusi deliram:"Danut,Danut,Danut!?"
Dar nu era Danut,am reusit doar sa speri copilasul si sa-l fac sa nu mai vina pe aceea alee.
Soare,soare,frunze,cer,apa plata .....ce mizer!
Ma ascund in bratele lui,ale unei persoane noii in viata mea si il rog sa mi spuna o poveste.
Privesc cerul,si e atat de albastru..ma supara si inchid ochii!
Relaxare totala!
Dar ai sunat tu,mi-a stat inima in loc si as fi vrut sa inchid;dar nu am avut puterea!
Acum te intorci....dar poate prea tarziu!
Grabeste-te!Fa ceva,nu conteaza ce....ca altfel ma vei pierde pentru totdeauna!
Acum imi spui ca esti fericit si liber....
....dar eu nu!
Eu sunt trista si legata in trecut,de tine!

Niciun comentariu: