marți, 29 iulie 2008

Ovidutza


Nu mai sunt "singura pe lume"asa cum spun de obicei acum am o surioara mica mica sau o fiica.Inca nu stiu ce rol,postura are in viata mea;cred ca fiica,fiica mea si a ta...doar tu mi ai daruit-o.
Cert este ca imi seamana enorm:e energica si jucausa,gaseste solutii pentru fiecare obstacol(o treapta mai inalta,un cablu mai incurcat),are momente in care nu are pofta de mancare si ma asteapta pe mine sa ii dau sa pape,noaptea nu doarme,cauta multa afectiune si lista poate continua
Ma iubeste foarte mult:daca nu ma vede sau nu ma aude...tipa si fuge disperata pana ma
gaseste.Daca ma duc la baie si inchid usa,tipa pana cand o las sa intre si ea,sa vada ce fac....si se linisteste.Ma ciupeste de picior,se ascunde sub pantaloni mei,iar cand sta cu mine in patut se cuibareste langa gatul meu si ma musca usor,apoi de buze...si coboara pe sub bluza....E o nazdravana dragastoasa!ca si tine probabil.
Acum e in bratele mele si imi spune ca ma iubeste:Piu!Piu!Piu!
Te am lasat,trebuie sa mi hranesc copilasu!
Multumim lui tati ca a adus-o in viata mea si ii spunem ca l iubim!
Pupici de la o ratusca mica mica si nazdravana pentru tine cititorule!

Sunt mumoasa?
Ca mami asa imi spune;mai zice de altfel ca e fericita,desi uneori o supar facand mizerie.
Semneaza,cu o labuta mica si neindamanatica,o ratusca frumusica!

Un comentariu:

Koryna spunea...

ar trebui sa te hotarashti dak e surioara sau fiica ta ;)) ... nu de alta, dar treb sa shtiu dak mai am o surioara sau am o nepotzica ;)) ... poop pe amandoua:X