joi, 12 iunie 2008

Un sarpe

Ieri am dormit spre dimineata,pe la 3 jumatate si eram sa produc un infarct unei persoane...pentru ca in somnul meu agitat am atins cu mana mea rece si umeda chipul ei,facand-o sa tresara si sa tipe crezand ca e un sarpe sau chiar un sobolan.
Banuiesc ca sti ce fac acum...da,da rad in hohote.
M-am trezit destul de devreme pentru ca a trebuit sa plec la fundatie.
Abia am auzit alarma telefonului,mi-am facut un dus pentru a ma trezi dar nu prea a avut rezultate asa ca m-am imbracat aproape dormind si am plecat repede plutind in aer cu niste cearcane imense.Ma simteam un balon plutind in gol. Cand am intrat in curtea fundatiei,toti mi-au sarit in brate:"a venit doamna,a venit larisa!ce faci larisa?ce te asteptam sa vi!" Voi atasa un colaj de poze pentru a-ti potoli curiozitatea.La scoala o plictiseala cronica ce aproape ma durea,dar macar am terminat clasa a X a.Azi in curtea liceului,am cunoscut cateva persoane foarte dragute din alt liceu care mi-au reparat fermoarul gentii.
Acum vorbesc cu tine si ma gandesc la vacanta....
Te regasesc la fel cum te stiam...Extraordinar!

Azi nu am chef de prea multa filozofie
Am chef sa dorm in bratele tale intr-un lan de grau
Sa muscam din luna
Sa bem din oceanul de stele
Noapte buna!

Niciun comentariu: