sâmbătă, 14 iunie 2008

Ce sens are ce spun eu?

Ce sens are ce spun eu?
Alternata aceasta de cuvinte,propoziti,expresii au vreo semnificatie?
Acestea au vreun scop bine determinat?
Oare tu le intelegi?
Cred ca o sa renunt a mai scrie,pentru ca nu cred ca intereseaza pe cineva,nici macar pe tine.
Defapt nici nu stiu ce caut eu pe aceasta lume?
Daca stau si ma gandesc la clipele vietii mele,oricare dintre ele mai agitate sau linistite,la cea mai ramas din ele-amintiri-si ce diferenta exista intre ele in acest moment?Totul devine aproape identic,lipsit de relief poate pentru ca sistemul psihic uman nu poate reinvia nici o senzatie petrecuta intr-un moment trecut...cel mai aproape adevar era atunci cand nu simteam nimic.
Teama de a fi inselat e lipsa de certitudine,versiunea umana a cautarii adevarului absolut.Atunci cand te cunosti destul de bine,nu te lasi prada factorilor externi.
Nu sunt nimic,dar imi doresc sa ajung ceva.Atunci cand cineva se plange ca este un ratat ar trebui sa se gandeasca mai bine la ce inseamna viata,chiar aceasta este ratarea noastra.
Timpul ma chinuie,ma chinuie ingrozitor,este o durere fizica...daca as avea puterea l-as sinucide,l-as arde.
Sufar,da sufar ....sufar pentru greselile tale,sufar pentru tine pentru ca nici tu nu sti ca suferi,sufar pentru noi doi.
Ma gandesc daca exista ceva pe aceasta lume care sa nu provoace nimic,sa nu dezamageasca,sa nu se sfarseasca.....dar nu am gasit nici macar un exemplu.Astfel pot spune ca tot ce exista distruge la un moment dat,provoaca cosmaruri....chiar si propria ta persoana
E inevitabil!
Cand am vazut ca m-ai sunat mi-au tremurat picioarele,nu ma asteptam;defapt era predestinat.
Desi multi imi spun ca sunt naiva pentru ca inca iti vorbesc si nu-ti port pica pentru tot ce ai facut si poate mi-as calca peste orgoliu si as lua-o de la inceput cu tine....defapt nici eu nu stiu de ce?
Tu,esti singurul caruia i-am acceptate atatea....am renuntat la prietenii din copilarie din mici prosti si la tine nu.
Oare stii de ce?Asta ma intrebam si eu in aceasta dimineata si mi-am raspuns asa:"Pentru ca nu aveam incredere in tine" si poate pentru ca inca sentimentele fata de tine nu s-au stins.
Tu ma cunosti destul de bine,esti capabil sa ma faci sa radiez de fericire...
Te astept acolo unde ma vei gasi intotdeauna!
Sa nu intrazii prea mult,deja ti-am pus absenta...de vei veni mai repede ti-o voi motiva!
Maine ne intalnim acolo....sa ridicam din nou acel stalp pe care l-am pus la pamant.
Sa nu uiti sa iei instrumentele altfel nu vom reusi!

Niciun comentariu: