marți, 17 iunie 2008

Labutza

Am o noua porecla "LABUTZA"!
Sunt o labutza rece,trista si pufoasa.
Adunand orele in care am citit,probabil alcatuiesc 1-2 zile in care am terminat 5 cartii(1536 de pagini)
Azi m-am plictisit la fel ca si ieri,defapt nu pot sa zic asta pentru ca am avut activiate toata ziua.Dar probabil acest cuvant mi-a intrat in reflex.
M-am trezit la pranz,nu am mai fost la fundatie;dar ma voi duce joi.
Nu prea am chef de nimic....nici inspiratie nu am.
Mancand un covrig cu stafide mi-am dat seama cat de dife
riti suntem unii de altii,dar alcatuim ceva:un puzzle,un covrig,o lume.
Ma doare capul,probabail asa cum imi spune tata e "material romanesc"
Revin mai tarziu,ma asez in pat sa ma gandesc la o reteta mai buna de covrigi.
Poate imi fac vreo afacere din asta!

Dar,totusi nu am renuntat la ideea cu toaletele publice in ciuda faptului ca mai toata lumea m-a socotit nebuna.
Probabil sunt nebuna...nebuna pentru voi si pentru aceasta lume,nu pentru mine si lumea mea.
Azi e a doua zi de cand am renuntat defintiv la tine,poate daca vei face gesturi nebunesti iti voi vorbi.
Dar nici atunci nu sunt sigura ca o voi face!


Niciun comentariu: