miercuri, 11 iunie 2008

O visina...

Am revenit cu aceeiasi lipsa de inspiratie,dar voi incerca sa te tin la curent cu ce am mai facut zilele acestea.Asa ca voi incepe prin a spune ca am incercat sa termin cu bine anul scolar si sper ca am reusit intr-o mare masura.Am inceput sa citesc o carte foarte interesanta,pe care ti-o recomand si tie,"Casa de la rascruce",John Saul pe care nu am lasat-o din mana pana tarziu in noapte cand am si terminat-o.Dimineata,intradevar m-am trezit cu niste cearcane imense si destul de obosita,dar foarte multumita ca am terminat-o;totusi as fi simtit nevoia sa-i adaug un final ceva mai cert.Iti voi face un scurt rezumat intr-o noua postare,asa ca nu-l pierde!Am fost ca deobicei si la fundatie,si cu greu m-am despartit de copii...dar nu-i nimic,maine am sa-i vad din nou.Azi am fost la biblioteca sa predau cartile si sa-mi iau altele si anume:"Imparatul mustelor",Wiliam Golding;"Despre neajunsul de a te fi nascut",Cioran;"Ratacirile fetei nesabuite",Mario Vargas Llosa;"Jurnal de idei",Constantin Noica; si un manual pentru"Redactarea materialelor de relatii publice".Deja m-am apucat sa citesc "Imparatul Mustelor",am ajuns la jumatatea cartii,dar nu pot sa zic ca-mi place;oricum e prea devreme sa ma pronunt.Sper sa le termin pe toate pana pe 1 iulie.
Ma plictisesc si am o migrena ingrozitoare...poate un compot de visine rece ma va face sa ma simt mai bine,revin imediat!
Pe messenger nu mai banalitati,dar imi plac...stupid!
Rana ma doare teribil si e oribila.
Ma gandesc la nemurirea sufletului si bineinteles la tine,defapt ...
Stii....nici nu mai stiu cine esti "tu"?!
Probabil esti o visina,pe care tocmai am inghitit-o...CONDOLEANTE!

Niciun comentariu: