duminică, 1 iunie 2008

1iunie....

Azi,1 iunie,ziua tuturor copiilor si a mea,a unei "fetite dragalase rau" asa cum imi spunea acum cateva minute o "persoana surprinzatoare" care mi-ar fi atasat si o suzeta in gurita,asa cum imi doresc.
Desi trebuia sa merg in parcul Tineretului si sa impart baloane copiilor,am stat acasa pentru ca mi se parea "rudimentar" si dificil sa umflu baloanele cu gura-si nu erau doar 2,ci 100.Parerea mea este ca mai bine ii dadeam copilului balonul sa si-l umfle singur,decat sa ma chinui sa-l umflu si apoi sa-l mai leg si cu ata....da stiu sunt un pic ironica si rautacioasa.
Din pacate nu am primit nimic,defapt mi-te doream pe tine si o suzeta verde.Nu pot sa te gasesc la usa dimineata cu o suzeta verde in mana?Hai vino in patut langa mine,iubite.....vi?
Hey,se pare ca iar am adormit...
Multi ma aseamana cu un"personaj din desene animate",oare chiar sunt?viata mea e un desen animat?
Ma uit la cer si e atat de innorat
Ma uit la televizor si totul e atat de banal
Ma gandesc la tine si mii de trairi ma invaluie in noapte
Ascult muzica si totul vibreaza in mine
M-am gandit,la noapte nu am sa dorm pentru a te prinde
N-am sa mai mananc pentru a putea sa zbor mai usor
La noapte o sa mi pun aripile
.....si am sa zbor
O sa te prind intr-o plasa de stele
Si am sa te rapesc
Te duc deasupra lumii
Pentru a ne vedea destinul
...............
Noapte buna!

3 comentarii:

Anonim spunea...

mi place mult blogul tau
este la fel ca tine, verde si sincer

Anonim spunea...

fara suzeta,da`o dracu nu ne trebuie :)) ,da pe mine ma streseaza ca in fiecare post vorbesti de "el",si vreau sa stiu cine e acel "el"...imi spui?

Anonim spunea...

pe langa faptul ca esti verde si sincera, esti si pufoasa, stancoasa si lemnoasa =))