marți, 24 iunie 2008

Sanziene

M-am intors din iadul de afar'...o caldura ingrozitoare!
Va sfatuiesc sa circulati cu metroul,in caz ca este nevoie sa ieisti din casa,pentru ca este mai liber si mai racoros.
Desi eu una nu-l suport,probabil pentru ca sunt un pic calustrofoba si trebuie sa recunosc ca ma simt ca un sobolan atunci cand circul cu el.Dar azi am fost nevoita si a fost destul de acceptabil,pentru ca in autobuzele cu "aer conditionat"era mai cald decat afara si nu aveai loc nici macar sa te misti.
Am fost la fundatie si apoi la biserica.Sincera sa fiu abia am rezistat la slujba,pentru ca nu intelegeam mai nimic din ce predica preotul si ma durea ingrozitor coloana.Insa a fost un prilej bun pentru a-mi face ordine in ganduri si pentru a ma ruga.
In casa insa e racoare,o atmosfera de relaxare totala,un pat mare si pufos.....
Dar ca de obicei nu am stat in pat fara sa fac ceva:m-am apucat sa iau notite si sa invat la jurnalism.
Acum pap o inghetata cu nuci si sirop de aratar...este foarte buna,vrei si tu?
As vrea sa ma urc pe un bloc si sa sar in oceanul de nori,sa ma scald in stele si apoi...
Sa cad de pe curcubeu plina de firoii
In bratele tale....

Ps.Diseara o sa-mi pun florii de sanziene sub perna,iar daca te voi visa....
....in bratele tale voi cadea.

Niciun comentariu: