joi, 5 iunie 2008

Aleluia!

Aleluia!!! pot sa zic dupa o saptamana ingrozitoare,plina de tensiune care nici macar nu a trecut.Din senin mi s-a defectat calculatorul,chiar la inceputul saptamani si au urmat cateva zile chinuitoare,si nu din cauza messengerului ci pentru ca aveam de lucrat anumite proiecte pentru scoala.M-am tot chinuit sa-l repar ca deobicei cand mai stricam ceva la el,dar de data aceasta nu prea mi-a reusit.Datorita acestui "prieten defectat" mi-am dat seama cu adevarat ca oamenii te pretuiesc doar atunci cand ai "acel ceva" care te face sa fi admirat si poti sa-i ajuti.La scoala a fost relativ bine,defapt s-au compensat intre ele;dar a fost plina de stres si nervi.La fundatie a fost minunat,am lucrat cu acei copii care imi sunt atat de dragi si eu la fel lor;am asisat chiar si la ora de religie ce a fost tinuta de preotul care a fondat aceasta fundatie....impresionant!
Azi....o zi groaznica!nu am mai fost la fundatie si am tot umblat de colo pana colo:sa-mi iau mouse,cabluri pentru calculator,am facut curatenie si m-am ales cu o rana ingrozitoare de cativa centimetri care imi sangereaza si acum ,m-am luptat din nou cu calculatorul.....dar fara nici un rezultat.
M-am hotarat sa merg la magazinul de unde l-am luat,niste baietii foare draguti mi-au spus ca pot sa ma duc linistita acasa ca totul este in regula,dupa ce au lucrat un pic la el.Dar stupoare am fost nevoita sa ma intorc din nou si mai singura ca prima data;taximetristi m-au refuzat pentru ca era cam mica distanta....Dar minune!la intoarcere am intalnit doua persoane deosebite care m-au ajutat si m-au dus chiar pana acasa......le multumesc sincer si le sunt recunoscatoare;mai rar sa gasesti pe cineva care sa te ajute in ziua de azi,mai ales un necunoscut.
Acum sunt in fata calculatorului,dupa ce m-am chinuit ceva timp sa-l ansamblez,si mainile imi tremura,ma dor ingrozitor si sunt pline de semne,rana de pe sold ma ustura si sangereaza....si vorbesc cu tine....
Nimic nu ma incanta!doar poate.....

Niciun comentariu: