vineri, 13 iunie 2008

Clasa a XI a


ALELUIA!...am terminat clasa a X a cu o medie acceptabila-9,05,am primit 2 diplome:una pentru rezultate deosebite la invatatura si cealalta pentru activitati extrascolare la fundatia "Sf.Dimitrie" ca voluntar si o carte"Deriva Continentelor" de Russell Banks.
Astazi,desi 13 a fost o zi minunata as putea spune:m-am intalnit cu prietenii pe care nu i-am vazut de mult timp,dar din pacate a trebuit sa refuz invitatia unei persoane foarte dragi...
Dar totusi acum ma incearca un sentiment de melancolie gandindu-ma cum ma chinuiam acum
2 ani invatand pe ultima suta de metri pentru capacitate.Hmm cate peripetii:mai intai supraveghetorii,listele,buletinul si legitimatia,apoi mi s-a facut rau,si la ultima proba probleme cu mana dreapta.Imi amintesc ce emotii aveau ai mei,erau mai rau decat mine...pentru ca tot anul ma ocupasem de alte materii,nu facusem meditatii,si nu invatasem prea mult pentru ca nu sunt de acord cu tocitul.
Si acum ma apuca rasul cand imi amintesc ca m-a sunat mami sa ma intrebe daca am luat si ii se facuse rau pentru ca vorbeam incet si eram uimita cand am vazut rezultatele:8,98:geografie-9,80;romana-9,35;mate-7,80...aproape lesinasem...Doamne ce stres,ce emotii!iar seara m-am relaxat alaturi de prietenii din cartier hoinarind pe strazii pana tarziu in noapte.
Acum nu-mi vine sa cred ca sunt a XI a,chiar asta vorbeam azi cu un bun prieten pe care l-am cunoscut in tramvai in prima zi de liceu....ce vremuri!si eu credeam ca e boboc cand el mai avea 1 an si era absolvent.
Voi invata de dimineata..ce urat!o sa reusesc oare sa ma trezesc la 5?
Mi se vor scoate foarte multe materii,preferatele mele si prin urmare....profii mei preferati.
Ce trist!Deja mi-e dor de ei,de orele de fizica,matematica,biologie,antreprenoriala,tic...etc
Astazi,acum cateva minute,mami a observat pe chipul meu niste cearcane imense...un chip de nerecunoscut!
Da,intradevar,obosita dar destul de incantata si satisafacuta in legatura cu scoala si nu numai.
Vacanta placuta tuturor!iar celor cu Bacalaureatul mult succes!

Niciun comentariu: