duminică, 15 iunie 2008

Nu ma uita!

Stii,pe lumea aceasta toti ne prefacem ca ne acceptam asa cum suntem si chiar putem avea unele relatii foarte stranse...dar in esenta nu este nimic,doar poate ura.
Chiar si persoanele care par a te iubi si par a nu te dezamagi niciodata...o vor face cat de curand!
Oare de ce merita sa mai exist?
Pentru ce si cine?
Sunt o ratata pentru ca insasi viata este ratarea noastra;desi nu par pentru ca vreau sa fac ceva in viata si abia sunt la inceput.
M-as arunca de la etaj dar stiu sigur ca voi supravietui,
M-as arunca in mare dar stiu ca cineva ma va salva,
Mi-as taia venele dar stiu ca nu o voi face bine,
Oricum,intotdeauna o facem prea tarziu....
Mi-as dori sa-mi aduci flori albe la mormant
Iar lacrimile tale sa curga pe pamant
Sa-ti dai seama ca ai fost singurul pe care l-am iubit
Iar tu ....m-ai dezamagit!
Mi-as dori sa-ti aduci aminte de mine cu placere
Amintirea mea sa trezeasca fiorii in tine
Sa nu ma uiti vreodata,
Caci nu ma voi naste si altadata!

Niciun comentariu: