joi, 19 iunie 2008

O noua persoana...

Ieri mi-am depus cv-ul la McDonald's,Auchan si o agentie de promoteri;sper sa fiu chemata la interviu.
Azi am fost la fundatie,am fost in parc cu copii...a fost superb!
Desi am primit o minge in cap ce m-a zguduit teribil;insa am primit trandafiri si toti vroaiu sa ma joc cu ei,sa-i tin de mana.....hmm ii ador!
Acum am un nou favorit,mi-as dori un baietel ca el...

E atat de scump si inteligent,parca ar fi din desene animate!
Apoi intreptandu-ma spre casa,in 104 m-am intanit cu "surioara bulinata" si datorita ei am cunoscut o persoana minunata,pe care de la prima vedere am inceput sa o admir pentru optimismul ei,defapt pentru felul ei de a fi.
Abia astept sa o reintalnesc!chiar mai puternica decat acum.Mult succes si multa sanatate!
Am baut o licoare miraculoasa,dulce astfel incat sa-ti creasca glicemia...dar verde!

Acum stau pe o stanca si privesc in jos,
Vad apusul soarelui pe dos
Ma gandesc de ce nu apar online
Si iar hidoasa noapte vine....
Copila din desene animate
Cu clipe din viata atat de colorate!

Niciun comentariu: