duminică, 1 iunie 2008

Absolutul

Imi place sa citesc,dar niciodata nu exagerez.Am observat cu stupoare ca ma aseman foarte mult cu personajele lui Camil Pestrescu,cu:Gelu Ruscanu,Stefan Gheorghidiu.Asa cum spunea si Gelu R."eu vad idei",isi doreste adevarul absolut si lupta pentru acest lucru,toti considerandu-l un Saint Just.
"O iubire care nu este eterna,nu este nimic..",chiar oamenii cand se iubesc cu adevarat devin supra oameni,iar fericirea trebuie sa fie si ea durabila pentru ca altfel nu este fericire.O persoana care nu accepta o noua tabla de legi si de aceea alege moartea.
Cata luciditate!atat existenta si atata drama....probabil aceasta sete de absolut si orgoliul nemasurat l-au pierdut.
Stefan Gheorghidiu,un filosof idealist ce cauta o iubire absoluta ,pentru el este mai degraba un proces de autosugestie,cei doi iubiti au drept de viata si de moarte unul asupra celuilalt.
Da,intradevar ma regasesc in cei doi,sunt de acord cu conceptia lor.Mereu o spun senina:"Eu nu fac parte din aceasta lume si de aceea lumea nu ma vrea".
Recunosc ca sunt o idealista,o perfectionista si doresc absolutul,ca ma deosebesc de ceilalti prin conceptia mea despre lume si tot ce trezeste in fiinta mea curiozitate.
Stiu ca par ipocrita sau prea visatoare dar imi doresc un iubit ca Stefan Gheorgidiu....oare s-a nascut unul ca el?sau ar trebui sa mai astept o viata?
Stiu sigur ca intr-un colt al lumii esti tu iubitul meu si te gandesti la mine.
Alearga deasupra lumii,
Ia-ma in brate
Si promite-mi
.....Absolutul!

Niciun comentariu: