luni, 23 iunie 2008

Nebunie intr-un suflet de copila...

Azi e o zi torida de vara si prin consecinta ma relaxez cu o limonada rece intr-o camera intunecata si racoroasa in care razele de soare patrund asemenea unor fire de praf.
Azi e o zi speciala pentru ca este inceputul saptamanii si imi doresc sa am o saptamana plina de buna dispozitie,prin urmare voi incerca sa astern pe coala de hartie virtuala o parte din fazele haioase din viata mea.

Sa incepem cu o dimineata de toamna,cand abia trezita din somn m-am imbracat rapid si am plecat spre scoala.Nimic deosebit pana cand,urcata in tramvai ma tineam de o bara....dintr-o data a inceput sa se miste ma uit la ea si ma gandeam:"Pfiu ce am mai facut?am rupt bara?"dar totusi nu-mi luam mana dupa ea.O doamna care statea pe scaun in fata mea ma trage de maneca spunandu-mi sa-mi iau mana de pe "bara".Cand ma uit inca o data cu atentie la "bara"observ cu stupoare ca era o plinta de parchet;iar doamna era posesoarea acesteia.Am inceput sa rad,dar ma simteam cumplit....cand ma gandesc ca m-am tinut de bara vreo 2 statii.
Un sfat:nu pleca niciodata de acasa somnoros,mai bine ramai acasa si dormi!

O alta faza penibila a fost atunci cand controlorul imi cerea biletul sau abonamentul iar eu ii raspundeam:"Domnule imi pare rau dar nu cumpar,nu am nevoie...multumesc" sau "Imi pare rau dar nu stiu unde este strada,doamna nu mai insistati ca nu stiu,mai intrebati si pe altcineva!".Si intr-un final am inteles si eu ce vroia defapt.Paradoxal mi s-a repetat faza de mai multe ori,de ce nu stiu....probabil din neatentie.
Un sfat:fi atent la tot ce este in jurul tau!

Uitandu-ma la avatarul unui prieten am observat o ipostaza ce ma facea sa cred ca renoveaza apartamentul.Era langa un calorifer cu un flex.Il intreb despre poza si ce crezi ca-mi raspunde?
"ce flex?despre ce poza vorbesti".....cand i-am zis ca despre cea pe care o are la avatar a inceput sa rada spunandu-mi ca"...e doar o pisica"

Cand s-a intors de la tara,acelasi prieten imi arata pe telefonul mobil poze facute acolo.Am observat o poza cu o "vacuta alba" era atat de dragalasa,dar din pacate a tinut sa mi zica ca e defapt un catel.
Un sfat:priveste cu atentie si nu lasa imaginatia sa te invaluie.

Imi amintesc de asemenea ca intr-o noapte radeam in hohote,desi dormeam.Visasem ca ma contraziceam cu cineva spunandu-i ca "porcul are doar doua picioare" si ma plangeam ca "ma doare in gat ficatul"

Imi intrase o musculita in ochi,iar o prietena a vrut sa ma ajute.M-a intrebat in care ochi,iar eu i-am raspuns"Hey cum care ochi?mai am alt ochi?"

Intr-o seara cand eram la liceu si asteptam sa intru in laboratorul de Tic m-am asezat pe jos si mi-am pus o mapa in cap am inceput sa rad in hohote si apoi sa plang .Toti se intrebau ce aveam de reactionam asa?.....era doar o raceala ingrozitoare si temperatura imi crescuse astfel incat ma comportam asa.
Un sfat:ai grija de tine!

Inca o faza pe care nu o sa o pot uita niciodata este aceea in care intr-o zi intorcandu-ma acasa cu tramvaiul am observat un tanar foarte haios pe o bicicleta destul de mica pentru el "Pegas"..semana cu baiatul acela brunet cu un singur dinte pe care le vedem din canc in cand la avatarele unora dintre noi.
Il priveam foarte interesata si ma amuzam,vazand ca se uita la mine si ca mi face semn sa cobor i-am facut semn cu mana sa vina dupa tramvai.Ceea ce nu credeam ca o sa faca,dar a facut-o.Cand am observat ca a ajuns pana la Dristor am coborat din tramvai si am luat altul....
....dar stupoare m-a urmarit aproape pana acasa ,dar am intrat intr-o scara de bloc si mi-a pierdut urma,daca pot spune asa.
Un sfat:Nu va comportati ca mine!

"Ai o bila laba.."asa suna o discutie dintre mine si un prieten,defapt vroiam sa-i spun"ai o bila alba"(stiu stiu ca ti-ai dat seama,dar vroiam sa fiu mai explicita)

Hmm cred ca as avea de scris multe ore si multe pagini,dar voi incheia acest post promitandu-ti ca voi face alte postari de acest gen.
Sper sa ti fi adus zambetul pe buze!

Niciun comentariu: