sâmbătă, 14 iunie 2008

Cosmar

Aseara am avut o noapte alba,printre multele mele noptii de acest gen...spre dimineata am adormit profund.Deodata sunt trezita de ai mei pentru ca tipam si plangeam in somn....
Pfiu! avusesem un cosmar!
O broasca imensa a iesit dintr-o sticla de lapte si se indrepta spre mine,iar cand am iesit afara sa cer ajutor,totul era ca in preistorie:vecinii mei aveau parul lung si barba,erau mai mult dezbracati si foarte murdari,mama mea era atat de neapasatoare incat cand am sarit in bratele ei plangand m-a aruncat aproape de ingrozitoarea broasca ce se apropia de mine intr-un mod foarte hilar....
....cred ca m-ar fi devorat sau poate ca as fi reactionat ca in povestiile cu zane si as fi sarutat-o pentru a se transforma intr-un print daca nu incepeam sa tip si sa plang astfel incat sa ii trezesc pe ai mei.
Doamne,cred ca as putea scrie o carte,as putea face un film din atatea cosmaruri!
Am adormit la loc,dar din pacate visul a continuat ....si am fost trezita de intoarcerea alor mei acasa.
Te las pe tine sa-ti imaginezi cum s-a desfasurat visul!
Azi,am reusit sa termin ambele carti pe care le-am inceput acum cateva zile si sunt incantata.
Acum,abia am terminat de facut baita si imi sterg parul,incercam sa scot niste poze si m-a cam corentat...
Pfiu ce m-am speriat!acum imi cam tremura mana...si mi s-a facut cam foame
Ma duc sa pap ceva!
Revin imediat.....dar te invit si pe tine!
Te astept....

Niciun comentariu: