miercuri, 11 iunie 2008

Gabriel

Ti-l prezint pe Gabriel,"fratiorul meu"...Te vad,stiu ca zambesti uimit sau chiar razi in hohote
Poate chiar sunt o "nebuna care se baga in seama cu toti","o excentrica jucausa" sau chiar sora lui Gabriel.
Amandoi suntem "verzi,jucausi si pufosi".
L-am descoperit luni in curtea liceului atunci cand aterizase pe o bordura,facea plaja si se uita mirat la mine.M-a cucerit cu privirea-i dragalasa asa ca l-am "adoptat" si toata ziua mi-a tinut companie.....
Intradevar prea jucaus,dar a meritat...am un fratior necuvantator ce seamana cu mine!
Stupoare,intr-un moment de neatentie cand profesorul de mate ma asculta a disparut....probabil ca nu agreaza matematica,pentru ca la psihologie a reaparut.
Am ajuns acasa cu el,dar din nou a disparut cand am intrat la dus...probabil a vrut sa ma caute si s-a pierdut.
Mi-e dor de tine,Gabriel!
De ai intrat in baie si te am stropit nitel
Imi cer iertare,baietel!

Niciun comentariu: