sâmbătă, 27 septembrie 2008

Sanatate...

Afara ploua,vant nabadios,un cer metalic cu nori creti
Strazi anoste prafuite de atatea ganduri
Oameni grabiti ce nu si gasesc locul
Probelem ce curg...rauri
Cladiri atat de vechi,ce stau sa cada.
In mod subit la fel simt si eu
Ajungand acasa observ ca am racit intr-un mod misterios
Nasul imi curge ca apa rece de la dus
Ochii imi lacrimeaza ca o batista stoarsa de o mana puternica
Capul imi este o bomba cu ceas
Oasele parca mi se frang
Ma asez in pat
Adorm...
Ma trezesc cu niste ameteli cumplite
Ochii abia mi se dechid
Febra mare,imi vine sa ma bag intro cada cu gheata
Dar nu am cada,nici gheata
Limba mi se duce pe gat
Mi-e greata...Cand ma gandesc cate grjii isi fac unii din cauza picioarelor neepilate,sprancenelor nepensate,a rimelului ce se scurge in mod hilar,a rujului ce trece de conturul buzelor,de parul ce nu e dat cu gel,de pantofi rupti...ma apuca un ras diabolic
Si spun nepasatoare:Nu mi pasa!

Niciun comentariu: