sâmbătă, 20 septembrie 2008

As vrea sa uit!


Melancolia ma apasa,e atat de grea
Ma darama ca pe o casa
Ma uit la cer,e albastru
Ma uit la pamant,e atat de aspru
Ma uit la mine,sunt ca un pamant
Sufletul imi e un vechi mormant
Rad de lacrimi
Nu au nici o valoare
Nu poti destrama si nici lega
Nu poti vinde si nici cumpara
Fericirea de lacrimi a fost udata
E pierduta
Incerc sa ti caut chipul in zare
Trecut...
Si iubirea e pierduta
Trecut...
Imi sorbea sufletul cu paiul
Eu nu mai am speranta
Nici soare,nici vara,nici flori
Nici iubire,nici fericire
Simt de acum fiorii reci ai irevocabilei despartirii
Dar tot zambesc la crudul trecut
Ce nu mi da pace nici zi,nici noapte
E pierdut trecutul in prezentul meu cotidian!
E pierdut trectul cu tot ce e al lui:fericire si iubire!
As vrea sa uit cat am plans si cat am oftat
As vrea sa uit de ce am venit,de ce ai plecat!
As vrea sa uit....

Niciun comentariu: