luni, 22 septembrie 2008

Degete si manute

Pe birou dezordine totala:carti,caiete,pixuri,servetele parfumate,un trandafir alb,jucariile de la tine,multe ganduri imprastiate.
Boem...
N-am intalnit nici o persoana interesanta care sa ma surprinda cu fiecare gest ,la care sa mi placa si nasul si gatul,
...si fermoarul de la pantalon.
Ah imi privesc degetele prin ciorapi rupti,ce adorabile sunt!
Ce forma interesanta,ar putea fi ciupercute,sau un gard inalt,o mana calda,desi e rece.
Ce chipuri sugestive,chiar dragalase!
Ce maini imense,uriase chiar;as putea tine in mana pamantul,cerul.
Interesant!
Dar ce pacat ca nu sunt persoane,oricum m-am indragostit de ele!
Ce pacat ca tu nu esti atat de interesant...
Oricum imi esti drag!

Un comentariu:

Anonim spunea...

HI GIRL WHAT ARE YOU BEING TO? I HOPE YOU ARE DOING GREAT AT SCHOOL...HAVE A NICE WEEK OF SCHOOL.. HOPE YOU TALK TO YOU SOON .. TAKE CARE LARISISA,, BYE!