duminică, 14 septembrie 2008

Complex

Afara e frig,ploua
Aceeiasi ploaia bate si in geamul tau
Ar putea sa ia cuvinte de iubire si sa ti le transmita
Ai putea sa numeri picaturile de ploaie
Sa realizezi cat sufar,cat plang
Am uitat...
Sunt ca pamantul rece in miez de iarna
Uscat si umed de tot ce a murit
Fericirea s-a dus o data cu plecarea ta
Din mine nu o sa mai ramana nimic curand
Suntem destinati cu toti pamantului
Privesc sicriul din lemn de fag
O mireasa cu parul negru de abanos
Cu buze groase vinetii
Palida cu ochii mari inpaienjeniti de gene lungi si dese
Dar ce pacat ca sunt inchisi pe vecie...
Cred ca si ar fi dorit sa ti mai vada chipul macar o data
Viata este un faimos carnaval!
Cu siluete si masti colorate,misterioase
Soarele nu m-a mangaiat cu bratele lui
Dar sunt sigura ca va mangaia pamantul sub care voi muri pentru a renaste
Unde viermi imi vor fi cuvinte,bulgari de pamant sarutari,scandurile de lemn imbratisare
Ma duc fara sa las macar un mic gol in viata,in sufeltul cuiva
Degeaba...
Degeaba am trait o viata,degeaba...
Uitarea e inscrisa in legile omenesti
Atunci cand lumea o parasesti
Esti uitat pe veci!
Panza de amintiri se rupe
Doar mama,tata poate isi amintesc de mine si hainele imi plang
Doar ei mai vin din cand in cand sa mi aprinda o lumanare
Doar ei din atatia oameni..
Poate ca in aceasta viata nu am stralucit
Dar plec in cealalta,fara trup si fara nume
Sa stralucesc in negura tainica a mortii
Lasa-ma macar acum sa plec
Lasa-ma sa mi odihnesc oasele bolnave de atat frig
Lasa-ma in bratele mortii,
Tu nu ai stiut niciodata sa ma tii asa
Ce ramane in urma mea?
Ce fac oare mortii?
As vrea sa i trezesc pe toti cu venirea mea
Sa lase sicrile goale
Si din mormant sa se scoale
Sa bantuim impreuna locurile dinainte
Soapte adanci,in focuri..
Nu lasam nimic in urma noastra
Doar noii locuri...
Ploaia inca nu s-a oprit
Stau pe tocul ferestrei si privesc afara
Cerul innorat,plin de pasari ce imprastie gandul meu
Melancolie,tristete,plictiseala...
Intoarce-te!
A venit toamna
Mi a acoperit trupul si sufletul
Am simtit nevoia sa fiu TU
Dar intotdeauna m-am intors la acelasi EU
Pe care inca nu l-am gasit
E ratacit!

Niciun comentariu: