joi, 18 septembrie 2008

Masina de inghetata

Daca te ai fi inecat in gandurile tale noroioase probabil nu as fi plans
Dar te ai inecat in apele involburate ale vietii
Erai atat de tanar si imi erai prieten!
Ah...nu as vrea sa mai vorbesc despre acest lucru
Oricum ai parasit pamantul...
Mi-e greu sa ma uit in trecut
Zambete,rasete,vorbe,imbratisari si acestea au trecut
Uneori ma simt batrana de atatea ganduri,chipuri reci
Probabil si acestea vor trece
Ma aflu in fata lui,dar tac
Anormal,dar tac!
Incerc sa respir cu caile lui respiratorii
Incerc sa privesc cu ochii lui verzui
Incerc sa beau din sucul de mere cu gura lui
Incerc sa traiesc cu inima lui in mine
Tac pentru ca nu vreau ca iubirea sa zboare odata cu vorbele
Incerc sa o conserv,de ce sa treaca si ea?
Mi-e somn,ma ridic,il sarut pe frunte
Si plec,plec fara sa i spun nimic
Omor cuvinte,fraze,substantive,verbe,adjective
Am obosit sa astept masina de inghetata atatea ore
Ai idee cum ma simt...ca in desene animate!
Dar acum mi-e somn
Maine ii voi spune vanzatorului sa claxoneze mai tare
Ce melodie frumoasa!
Sunt un personaj de desene animate!
Sau nu...?!
Mai bine ii spun sa mi dea un bip cand trece!
Deocamdata ma bag in pat si o sa visez la inghetata...
Sa stii ca te voi astepta si maine,sper sa vi!
Yamy...

Niciun comentariu: