marți, 9 septembrie 2008

Pentru aceasta te iubesc!


Cui sa i daruiesc navala aceasta de sentimente care se revarsa peste chipul si trupul meu rece?
Ma definesc doar atunci cand iubesc,doar atunci cand sunt alaturi de el....atunci renunt la sentimentele si trairile mele si le incerc pe ale lui.
Impartim aceleasi emotii,bucurie si tristete,le amplificam si le simplificam continuu;e o traire comuna,paralizanta.
Azi am adunat flori si frunze;mi-ar placea sa le daruiesc,dar nu am cui.
Mi-ar fi placut sa le primesc,dar nu are cine sa mi le daruiasca.
Iubirea ne vrea incompleti pentru ca atunci cand intalnim persoana potrivita sa fim un tot unitar.Ceea ce am impartit celor din jur sa daruim doar unuia singur.
Am adunat atatea scrisori pe care nu am avut curajul sa ti le trimit pentru ca stiu ca o sa le citesti cu intarizere si oricum imi vei raspunde doar printr-un e-mail sau sms...mai bine le pastrez doar pentru mine!
Ti-as da intalnire acolo unde ne intalneam de obicei,ma vei astepta,dar eu nu voi veni.
Pentru aceasta te iubesc!
Iti voi scrie pe trup gandurile mele,desi vei uita de ele le vei purta inconstient pe trupul tau.
Prea punctual si realist vei uita,vei pieri din viata mea ;iar eu voi patrunde in vietile altora
Probabil a fost doar un preludiu...oricum maine e Apocalipsa!
Dar eu tot te iubesc!

Un comentariu:

Anonim spunea...

HY LARISA HOW WAS YOUR WEEKEND,, I HOPE YOU HAD A GOOD START OF WEEK TOO,, IM JUST DOING ALLRIGHT,, I SEE YOU POSTED SOME NEW PICRURES,, LOOKS GREAT TOO BAD I CANT UDURSTAND.. I JUST DO A LITTLE LIKE 25% IS ALMOST LIKE SPANISH... WEELL HAPPY BACK TO SCHOOL..TAKE CARE LARISA,, SEE YOU ONLINE , BYE!