luni, 1 septembrie 2008

Papusel

Acum 2 saptamani,plecata fiind intr-un cadru mai pitoresc
Mi-am amintit cand bunica mi-a dat sa pup un brotacel cand eram mai mica
Acum imi doresc unul
De aceea pe toti cei care veneau la noi,fie ca ii cunosteam,fie ca nu le spuneam acest lucru
Bineinteles,ca toti gaseau scuze pentru ca nu a plouat,pentru ca...pentru ca...

Dar totusi,in final,imi pormiteau ca se vor stradui sa mi gaseasca unul
In lacul din spatele casei erau atatea broaste si serpii de altfel
Dar nu si brotacei

Dezamagita inainte de plecare...
Ce crezi?
Stupoare!
Pe zidul rece el sare
Persoana ce m-a adus pe lume
Mi l-a adus pe el,o mogaldeata verde si lipicoasa,in lumea mea
Ce fericire!
Am un fratior...
Papusel se numeste,doar mi l-a daruit ea!

I-am gasit pe langa locuinta spirituala si una materiala
Un borcanel cu verdeata si bete pentru a se odihni
Din greseala l-am lasat la soare
I s-a facut rau,era galben ca lamaia
"Uitate-te la ea cum sta cu borcanul in mana si plange dupa un amarat de brotacel!"
Acasa am fost intampinata de aceea persoana care a ajutat la creatia mea astfel:
"Ce ai aici in borcan?ce?!un brotacel?toate lighioanele mi le aduci acasa!Nu ai multa minte!"
Amici imi spun ca sunt fenomenala,extraordinara chiar...dar un adevarat pericol public!

Ea,o colega si ceva mai mult,ma ameninta ca nu va mai sta pe acelasi rand daca voi veni cu fratiorul la liceu.
Ce trist!
Sunt sigura ca el si ar fi dorit sa ii cunoasca,chiar si pe profesori de ce nu!?
Poate asa mai ieseam din monotonie
Uh ce are sa mai fie!

Ieri,am ieist in curte la vanat de muste inarmata cu o matura
Si ajutata de el
Uh ce musca mare,ce cap mare...
Ea e,perfecta pentru un pranz,dupa atatea zile de foame!
Loveste-o!
Dar din pacate nu a papat-o

De ce nu?
Tu stii ce as putea sa ii dau sa pape?
A slabit saracutu...
Defapt seamana cu surioara lui,nu stiu de ce ma mir!

Verzi,lipiciosi si energici
Ce salturi marete!
Ce picioruse!
Te iubesc Papusel!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ESTI DUSA CU PLUTA FATA :)