luni, 15 septembrie 2008

Prima zi de scoala!


Parca era o mormantare
O mormantare a tot ce a insemnat trecut
Purtau paltoane lungi si negre
Genti mari in care ma gandeam ca ascund cadavre
Dar erau pline te sunca si pastrama
Cartii si foi ingalbenite...
A inceput scoala!
Sub ploaia de afara
Stateam cu toti zgribuliti
Ne uda din cap pana-n picioare
Pasarii zburau deasupra gropii
Raspandind teama printre tonici muritori
Stateam cu picioarele inghetate in balta noroioasa
Nu ma puteam desprinde din substanta ei
Simteam ca e un izvor de viata
Desi in jurul meu totul murea
Morminte...
Umbrele negre si vesminte
Vedeam umbre,pete colorate
Dar erau doar umbre
...erau moarte!
Au murit in timp
Lasand rani grave in sufletul meu
As fi privit in continuu la chipul lui firav
Dar paradoxal il zaresc intr-un anost grup
Era cu obrazul alb si fin
Cu buze rosii
Privirea ii era pierduta,dar patrunzatoare
Parul scurt si ravasit
Trezit parca din visare
A trecut usor pe langa toti
Pe langa mine...
Mi-a aranjat parul ravasit
Si m-a sarutat pe gat
Am simtit o caldura intensa...
M-am uitat in jur....eram singura
Toti se raspandira
M-am uitat la picioarele intepenite in baltoaca miscatoare
Avea cizme de cauciuc rosii
E real sau doar visare?

Niciun comentariu: