joi, 4 septembrie 2008

Atunci de ce...?

As vrea o bere,dar nu o sa o beau pentru ca nu mi place
Atunci de ce o vreau?
Casa ma strange atat de tare,incat nu pot respira
As vrea sa tip,dar reusesc doar sa ating peretele cu limba
Sunt atat de gretosi...si cand ma gandesc ca eu am ales culoarea si materialele
Atunci de ce am ales asa?
Ce riduri netede,as vrea sa intru in ele
Sa pot respira odata cu ele aerul vechi al muntilor de catifea
Un pic din viata mea a iesit afara
O sa fug sa o prind,de indata ce voi scapa din stransoarea peretilor
O lumina puternica...e sufletul meu ce a iesit din trup
Nu,nu,e doar monitorul,ce este acoperit de poza noastra
Care acum este atat de stearsa,doar o urma a iubirii noastre
Te vad pe tine la calculator si pe mine aici prinsa in decor
Sare mirobolant un pestisor
Plutesc intr-un ocean de speranta cu medicamente pentru durerile din noapte
Tu esti o persoana care trebuie patrunsa,dar nu ai cum pentru ca nu ai nici o gaura,nici maner,nici broasca
Oricum nu am cheia,am pierdut-o de mult
...erai singur in aceea vreme
Si am gasit-o in sufletul meu
Acum,in schimb,esti cu ea
Si nu o mai gasesc pentru ca sufletul meu s-a stins odata cu plecarea ta
Observ sticla paharelor,e atat de lucioasa
Ce curate par!daca as turna vin rosu in ele,sau bere?
Ce pacat,le-as murdari...dar in definitiv,privindu-le mai bine sunt doar niste cani ciobite
Le-as sparge de ciment...
Oricum nu sunt bune de nimic
As putea oare sa beau vin din cioburi?
Nu reusesc decat sa pictez o cruce rosie
Cu vin sau sange?

Sunt constienta...
Atunci de ce nu stiu?

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce frumos ai un talent prin o privire asa de deosebita a lummi inconjuratoare mersi pentru impartasire darius