sâmbătă, 20 septembrie 2008

Apar...

Sigur,sunt o tanara nebuna
Altadata zburam in ceruri cu aripi stralucite
Imbratisam soarele cel rece
Ma prabuseam in nori
Iar noaptea ma agatam de luna
Si te priveam
Priveai la cerul instelat
Eram eu,steaua ta, in cerul meu,in cerul tau
Eram eu,copilul cel de altadata,
Copilul ce mi as fi dorit sa fiu
Tanara de azi ce a ramas impotmolita in mocirla
Imi plac scarile:le urc si le cobor intodeauna
Uneori ma astept sa fie mai putine trepte
Dar le numar in continuu,iar ele nu dispar
Apar noi trepte,apar...
Apar si stanci si lebede
Apar si baieti si fete
Apar pe banci si mal
Apar nori si stele
Apar noi persoane in viata mea
Apar si iar dispar
Apar eu si tu
Apar eu ca cea de altadata
Apar eu in lumea mea de nebunie
Apari tu,iubite
Apar farame de fericire!
Apar atatea...
....si iar dispar!

Niciun comentariu: