vineri, 2 mai 2008

....a plecat de acasa!

Azi noapte am avut o nopate lunga,plian de ganduri si amintiri.Am atipit la birou cu capul pe tastatura,intr-un moment cand ma gandeam la tine,iar melodia ce mi-ai dedicat rasuna n boxe.M-am trezit,eram atat de departe...viata mea a fugit,nu e de gasit.Mi-am spalat sentimentele ca pe niste murdare ghete,iar cu foile mele abia scrise le am sters plangand ,fara a mai avea vreun gand.Am turnat vin rosu peste trairile amortite,am fumat din nou amintiri,m-am operat pe suflet deschis,iar ranile imi sunt atat de adanci,torn alcool.Viata mea nu s-a intors,intoarce-te si adumi-o inapoi,caci daca tu vei ramane langa mine ea nu va mai pleca nicicand...intoarce-te la mine!
Casa mea e goala,pereti ma imbratiseaza rece,ascult din nou un cantec vechi ce-mi rascoleste emotii puse la pastrat...niciodata nu le am uitat.Adorm din nou si in vis te gasesc;hey,nu ti amintesti cand bateai in geam cu flori,iar eu te imbracam in frunze,in mii de culori,ne rostogoleam prin iarba albastra si alergam amandoi desculti ca doi copii dupa fluturasi...oare mai vi?
Ne spalam pe suflet cu ploi de toamna si topeam zapada in palmele tale fierbinti.Iubirile noastre se intreceau,alergau la nesfarsit....ce mult te am mai iubit!Adunam stele,lacrimi de fericire,dulceata buzelor tale,un pic din praful fermecat intr-un borcan si dimineata luam cu miere de albine cate o lingurita pe sufletul atat de deschis si gol,pentru a trai fara tine!
Am auzit vocea ta striga pe altcineva,m-am trezit din somnul adanc si privesc in jur...cate lacrimi!Viata mea mea a plecat de acasa intr-un moment cand nu ma gandeam la ea.O vreau inapoi sa pot trece de nori;sunt singura fara tine,dar tot mai cred in vise si in noi.Tu traiesti inca in inima mea,imi esti dator,platesc chirie pentru doi.
Hmm....azi e duminica si ca o copila indragostita simt mirosul dragostei in cer.Voi iesi afara sa arunc frimituri de dor porumbeilor flamanzi....
....poate te voi intalni di nou dupa atat timp,dar....mai bine nu.Am facut curat in inima mea,dar la noapte te caut iarasi in somn sa fi acolo,altfel ma voi imbolnavi de atata dor!

Niciun comentariu: