duminică, 4 mai 2008

Repros...

De ce ma rascolesti?De ce nu accepti greseala ta?
De ce ma faci sa ma gandesc din nou la tine?
Nu te mai justifica,spunandu-mi ca-ti pare rau si nu ti-ai dat seama.
Ca ai vrea sa te intorci la mine pentru ca sunt singura care te intelege si te face sa te simti bine
Imi spui ca ti-ai tradat sufletul,dar nu aveai de ales...
Acum iti pare rau ca m-ai lasat chiar atunci cand ma hraneai cu sperante
Si imi dadeai sa beau licoarea iubirii
Eram distrusa,dar luptam datorita tie,iubite!
Dar tu...ai fugit ca un las,nu te recunosc in aceste momente
Ai fugit in bratele alteia
Poate asta iti doreai sau poate m-ai mintit in tot acest timp
Ai vrea sa te intorci la mine,de ce?
De ce tocmai la mine?
Ma consideri roata de rezerva sau refugiu
...poate chiar ma iubesti
Nu e timp sa copilaresti!
Nu mai veni la mine,lasa-ma pe veci!
Din primele clipe am crezut ca ma chemi in sufletul tau si am venit
Dar se pare ca m-am inselat
Nu te-am rapit de la nimeni,dragul meu!
Si nu o voi face niciodata...
Cand ne am cunoscut erai liber,iti amintesti?!

Niciun comentariu: