sâmbătă, 24 mai 2008

Suferinta

O singura inima am
Si tu iti bati joc de ea
O singura viata am
Si nu mai esti o parte din ea
O singura clipa as vrea
Sa ne iubim ca la inceput
Sa fie viata mea asa cum era
Cand ne-am cunoscut
Imi pare rau ca nu mai esti al meu
Imi pare rau ca ai plecat din viata mea
Imi pare rau ca zi de zi ma chinuiesc
Si imi pare rau ca te iubesc
.....Am cazut intr-un butoi plin de melancolie,in care ploua cu suferinta timpului petrecut fara tine.Simt cum inima mea se fragmenteaza,si cum se pierde din ea putin cate putin....ma doare ingrozitor.
O dragoste pierduta intr-o noapte blestemata in lacrimi si frig fara tine dragul meu.M-ai uitat in suferinta si nici acum nu vrei sa vi...
Stii oare ce dureri aveam...cum ameteam si cadeam in patul de piatra,si cum ma chinuiam cu fiinta mea sa trec peste trecut fara tine in pofida atator ganduri si planuri pe care le aveam.Iar cerul era in acord cu mine,plangea neincetat pentru a mi spala ranile si a mi le vindeca.Era un chin launtric aproape clinic,o fisa medicala ce se amplifica odata cu timpul si ma facea sa disper.
De ai sti ce e in sufletul meu si tu ai plange....
Dar nu vreau asta,te vreau fericit
....dar poate intr-o zi iti vei da seama de greseala pe care ai facut-o
Si vei lupta din nou pentru mine
Pentru a-mi recapata iubirea
Astept din nou acele clipe....
In noptii cu soare si de pasiune pline

Niciun comentariu: