duminică, 4 mai 2008

Nu am nevoie de tine,dar imi esti drag

Nu am nevoie de zambetul tau si de gropitele minuscule pe care le faci in obrajiori.
Nu am nevoie de lumina stralucitoare ce-ti stapaneste privirea inundata de clipe de extaz
Nu am nevoie de glasul tau dulce,de rasul tau in hohote,de soaptele tale luate parca de vant
Nu am nevoie sa simt umarul tau sub capusorul meu,iar degetele tale subtiri prin paru-mi cret si dezordonat
Nu am nevoie sa ma linistesti spunandu-mi ca totul va fi bine
Nu am nevoie sa atingerea mainilor tale calde,de dulceata imperiala a buzelor tale trandafirii,de bataiile inimii tale,de ecouri abia auzite
Nu am nevoie de imbratisarea ta ce in acele clipe ma ocrotea,nici de inima ta,de mintea ta sau de trupul tau
Imi esti drag;da,imi esti drag pentru ceea ce esti cu defecte si calitati
Imi esti drag pentru multe lucruri banale,fara nici un motiv anume
Imi esti drag,ai ajuns sa ma faci sa inteleg definitia lui "a fi"
Imi esti drag pentru ca n-as putea ramane indiferenta la nimic ce este legat de tine
Te vreau aproape,aproape de sufletul meu,de trupul meu...aproape de mine
Nu pentru ceea ce sunt,ci pentru ceea ce esti.....
De ce nu vi?

Niciun comentariu: