duminică, 4 mai 2008

Nu zambi!

Iubindu-te am inteles ce rol am eu pe acest pamant,
Am inteles pentru prima data suferinta frunzelor vestede in vant
Cine te-a indemnat sa-mi zambesti?
Cu vorbe dulci sa ma cuceresti?
Cum de te-ai ratacit in asta lume?
Si apoi tocmai pe mine m-ai gasit?
Inima mea cauta la tine...
...atatea explicatii si raspunsuri la aceasta engima pe care numai tu ai resuit sa o dezlegi:
"IUBIREA"
Dar n-am renuntat la cautari,de data aceasta am cautat-o practic alaturi de tine
Chiar de cand ne-am intalnit am citit in privirea ta atata intelegere
Caldura sarutului tau imi dadea puterea sa lupt cu tot
Chiar si cu mine insami
Sa gust din fiecare moment al vietii mele
Imbratisarea ta imi era mangaiere,caldura sufleteasca,implorare Dumnezeiasca
Ce este dragostea,asta ma intrebam mereu?
Defapt si acum ma intreb,desi atunci era inclestare de spirite,de liniste si de frumos....
...acum ce e?
Nu zambi,te rog!
Mai bine departe-luni,ani distanta
Mai bine sufar in tacere,singura gandindu-ma ca poate te gandesti la mine
Decat sa sufar langa tine.....

Niciun comentariu: