duminică, 4 mai 2008

Cat imi doresc sa te revad,iubite!

Te am cautat,dar erai departe in galaxii ce drumul ti-l desenau;roiuri de stele argintii iti luminau drumul.Am incercat sa te imbratisez,sa cuprind tot cerul,sperand ca asa te voi putea atinge.
Dar totul e atat de rece si lumina-i palida,iar pe tine nu te am mai vazut de ceva vreme...prea multa vreme.In aceea vreme ti-am atins privirea de cristal ce se odihnea pe undele albastre ale inaltului cer....Ai vrea sa ma vezi ?
Mi se facuse frig,m-ai sarutata fugar cu un gand si ai continuat....
Stii...aseara m-am culcat cu tine in gand si eram departe pe o insula pustie asa cum iti doreai tu,acoperita de o patura de stele ce brusc par atat de vii,pline de speranta si visare,ca la inceput...
E atat de frumos.....e dimineata si trebuie sa ma trezesc;nu vreau,dar te iau cu mine oriunde merg,iar seara ne vom intalni iar!
Oh,cat imi doresc sa te vad iar,iubite!

Niciun comentariu: