sâmbătă, 24 mai 2008

Viata...

Viata este un lung sir de margele albe dar mai multe negre,pe care uneori il calcam in picioare nepasandu-ne de nimic.
Am gustat dintr-un cubulet de zahar si era atat de dulce.Am gustat dintr-o ciocolata amaruie si paradoxal era si ea dulce.Am gustat din viata si era atat de amara.
Viata este ca o perche de blugi prea lungi,care trec prin sute de noroaie si se tocesc in timp calcati in picioare.
Viata e o moarte sigura ce te pregateste pentru pamant,pentru renastere.
Oare cum e acolo?
Oare o sa mi fie frig?Cine ma va inveli?Daca o sa te chem pe tine ma vei auzi?
Imi voi privi viata ca pe un film deasupra lumii lasate jos,voi plange dupa tine ca te am lasat singur si imi voi vedea parintii disperati de durere.O multime neasteptata pentru ultima data sau doar cei care mi-au dat viata?
Oare iti vei aduce aminte de mine?desi nu voi mai exista in viata ta deloc...doar prin poze,amintiri si hartii lasate in urma.
Viata este o amagire pentru noi toti,pentru ca nimic nu este vesnic,totul are un punct terminus.
Dar vom invata sa renastem prin iubire si sa traim deasupra tuturor prin puterea sufletului.
Un lucru e cert....si de voi muri si de acolo te voi iubi.

Niciun comentariu: