joi, 8 mai 2008

Nu te mai vreau!

M-ai cucerit cu bratele,cu zambetul,cu ochii,cu sufletul,cu vorbele
Si cerul s-a mulat pe trupuriile noastre reci
Iar bratele formand cercuri atat de vi
Dragostea dicteaza,
Iar buzele noastre scriu secretele inimii
In suflet sunt focuri ce nu se sting niciodata
...sunt pentru eternitate
Privirea ta este o raza de soare tulbure ce aprinde cerul innorat de dor
As cerceta la nesfarsit taina privirii tale
Si m-as ascunde pentru totdeauna in inima ta
Ma primesti?
As vrea sa fim mereu,la nesfarist
Sa ne descoperim unul pe celalat
Cand ma gandesc la tine tristetea si umbrele se duc
Totul devine senin
...dar stupoare incepe sa ploua
Trebuie sa ma ascund
Vreau o umbrela!
Cad in fiecare zi intr-un butoi plin de nostalgie
Iar inserarea s-a lasat demult in gandurile mele
Oare de ce tot ce e frumos doare?
Hmm..dar se face liniste
O liniste apasatoare ma inconjoara
Si din negura viselor tacute
Se desprinde fara veste umbra ta,iubite
O simt langa mine
Incercand sa-mi mangaie sufletul cu caldura soaptelor tale
Sti...frumusetea-i trecatoare
Dar caracterul e nemuritor
Intai au fost ochii tai,apoi buzele,apoi tacere
Am prins 1001 de stele
Si toate m-au legat de universul tau
Dupa tacere au urmat mainile tale,trupul tau zvelt
Apoi stelele s-au stins
Iar sufletul tau s-a contopit cu al meu
Sti...ador sa citesc
A pretui pe cineva doar dupa frumusete
E ca si cum ai privi coperta unei carti fara ai cunoaste continutul
Tarziu...
Iubite esti departe,dar te simt aproape
Si tot ce ne-a unit candva parca e azi
Cand amandoi ne imbratisam si sarutam
Iar cerul,vantul,frunzele ne acopereau de lume
Erai lumina vieti,destinul,soarta mea
...dar m-am inselat!
Poate ca exagerez,
Sti bine ca nu cred in nimic,dar...
Sa ma auzi cand am sa te strig
Sa intinzi bratele sa ma cuprinzi
Si ca prin vis sa numeri stelele din cer,fiecare rasuflare a fiintelor vii
Si cand vei ajunge la sfarsit sa ma strigi pe mine
Pentru a trai dincolo de lume,o eternitate impreuna
Iubirea este un soare fara apus
Aplec capul spre pamant
Ridic din nou spre soare
Poate ca in mine o speranta moare
Dar se va naste alta
Si curand voi invata sa fiu nemuritoare
Din nou ma nasc,nu mor
....traiesc iubind
Hmm...imi cer iertare pentru cei la care nu m-am gandit
Pentru tot ce trebuia sa spun si nu am spus
Pentru tot ce trebuia sa fac si nu am facut
Ai aparut in viata mea ca o noua raza de lumina dupa o zi ploioasa
Desi nu credeam ca voi fi capabila sa iubesc din nou
Tu ai trezit in mine acele sentimente
Care ma fac cea mai fericita fiinta de pe pamant
Iti multumesc ca mi-ai dat puterea sa merg mai departe spre o noua sansa de a iubi
...si de a fi iubita
Vreau sa zambesc
Vreau sa gasesc linistea si pacea in bratele tale,in dulcele tau sarut
Iti multumesc ca existi!
Si zilele trec fara tine
Trec saptamani in care nu stiu ce fac,nu stiu ce spun
Trezc zile in care imi lipsesc mangaierele tale
Imi lipsesc surasul si zambetul tau
Imi lipseste trupul tau
Imi este dor de ochii tai
Se face tot mai tarziu
Iar tu esti departe
Dar distanta nu conteaza pentru ca sufletul meu o strabate
Si obosita adoarme langa tine
Inchide ochii si simte-mi iubirea
Ai grija de ea asa cum aveai grija de mine in acele clipe superbe petrecute impreuna
Vom reusi vei vedea
Intr-o zi vom fi aproape
Iti voi putea oferi toata dragostea din inima mea
Voi trai vesnic pentru tine
Dar stupoare...
Te gasesc in pat langa alta
Nu te mai vreau
Te parasesc,iubite!
Adio!
Si sper sa-ti dai seama de suferinta ce mi-ai produs-o mie!

Niciun comentariu: