vineri, 23 mai 2008

Am nevoie de .....

Desi initial stersesem noua postare pentru ca ma gandeam ca nu o sa intereseze pe nimeni ceea ce am facut eu in aceste zile o persoana destul de apropiata de sufletul meu m-a incurajat sa o rescriu si asta am sa fac.Zilele acestea am obosit impartindu-ma intre proiecte,teste,teze,ascultari,fundatie si alte lucruri.Astazi obersv,uitandu-ma in oglinda ca desi nu am dormit prea multe ore si nu am mancat asa cum trebuie arat destul de normal,doar cateva cearcane imi brazdeaza chipul si cateva kilograme pierdute.
Am incheiat un contract de voluntariat cu fundatia "Sf Dimitrie" pe 1 an de zile si sunt foarte incantata ca am sa fiu alaturi de acei copii.
Ieri,intrasem somnoroasa si destul de prost dispusa in curtea fundatiei,dar stupoare nici bine nu intrasem si unul dintre baieti a reusit sa-mi readuca zambetul pe buze spunand"doamna,eu vreau sa fac cu lary temele(desi nu avea,vroia sa lucreze in plus in loc sa deseneze ca ceilalti);larisa e frumoasa si imi place de ea si scrie frumos....pot,pot?Hey cum sa nu te bucuri la astfel de vorbe,mai ales ca apartineau unui copil care imi este foarte drag.Desi mi-a cam dat batai de cap la matematica,la romana,franceza si muzica s-a descurcat minunat si m-a inveselit.Mi-a oferit chiar o creta verde pentru a-i scrie exercitiile pe tabla,observase ca imi place aceasta culoare.
Din pacate nu am putut ramane la masa cu ei pentru ca trebuia sa ajung si la Biblioteca Mihai Eminescu sa mi fac abonament.Mi am luat 4 carti dintre care 3 de teste pentru admiterea la facultatea de medicina (asa cum spunea si o colega"la altceva nici nu ma asteptam")si un roman destul de dragut pe care ti-l voi prezenta intr-o noua postare.
Astazi,m-am trezit destul de dimineata din cauza"pinguinilor de pe casa" si am plecat in centru pentru a ma relaxa cu ajutorul unei terapii de shopping.Mi-am cumparat 2 perechi de sandalute verzi si 3 tricouri foarte colorate,observ uimita ca aceasta terapie chiar a dat rezultate.Ajungand la scoala m-am plictisit ingrozitor,am terminat romanul pe care l-am imprumutat de la biblioteca si m-am plictisit si mai rau.Am observat ca eram foarte putini in clasa si m-am hotarat sa plec.
Iar acum stau in fata calculatorului si impart diferite ganduri cu tine si ceilalti.Pe birou cartile stau plictisite langa imprimanta,sticla de cola ma implora sa o beau cat mai repede,creioanele vor sa le folosesc,jucarile de pe imprimanta(veverita si un soricel)cersesc un pupic de la mine,aparatu ma asteapta sa fac poze,telefonul ma asteapta sa te sun pe tine,"iubitul meu in miniatura"vrea sa dorm cu el.....si totusi in linistea aceasta zgomotoasa nu pot sa adorm,ma doare spatele am nevoie de un masaj
Te oferi?Pana cand te hotarasti ma duc sa mi iau o placinta cu branza si stafide.
Sa mi spui daca vrei si tu!
Dar deocamdata te astept...

Un comentariu:

Anonim spunea...

super marfa esti tara nu am vazut ceva mai frumos deci sunt complet uimit tine`o tot asha :*:*:*:X