sâmbătă, 17 mai 2008

Un nou inceput....

Stii,defapt nu ai de unde sa sti...pe langa faptul ca mi-e dor de tine,vreau sa sti ca sunt VOLUNTARA la o FUNDATIE de COPII CU PROBLEME DE TOATE GENURILE.
Stii bine ca ador copii,dat fiindca sunt inca prea tanara pentru unul...m-am hotarat sa fac voluntariat la aceasta fundatie in care ii ajuta pe copii la teme,le predau,ii invat cum sa se comporte.
Deja m-am atasat de cativa dintre ei,imi amintesc cum am fost primita si chiar si acum zambesc uimita."Buna ziua,doamna", nu contenau sa mi se adreseze cu "doamna",iar eu incercam sa le expilc ca nu sunt atat de mare sa mi se zica "doamna" ci pur si simplu:larisa.
Un baietel foarte dragut m-a intrebat cum ma numesc si s-a scuzat ca nu poate da manuta cu mine pentru ca e murdar de acoarele si nu vrea sa ma murdareasca.Dupa ora de desen,in care am desenat curcubeul si dupa o pauza bine meritat,am trecut la teme.
Fetita pe care o ajutam la tema avea teza in ziua respectiva,desi agitata si poate un pic cam superficiala,destul de inteligienta....am descoperit cu stupoare ca stia pe dinafara majoritatea textelor din carte.
Si in final,cand am fost nevoita sa plec pentru ca trebuia sa ma duc la liceu si nu puteam lipsi pentru ca aveam un test destul de imporant,mi-a multumit.
Nu cred ca poti sa-ti imaginezi cum m-am simtit....defapt chiar nici eu nu ma pot exprima mai exact in privinta acelor sentimente care m-au incercat in acele clipe.
Desi mi s-a spus sa nu ma atasez de ei si sa nu fiu prea afectuoasa....nu pot,nu pot;abia astept sa-i revad,mai sunt cateva zile....si am sa revad din nou culorile curcubeului din cerul acoperit de frunze.
Ma intorc cu drag,la fel cum m-as intoarce si la tine dragul meu....
Asteapta-ma acolo unde sti ca intodeuana sufletul meu va fi!
Asteapta-ma sa-ti spun tot ce simt
Ghiceste tu iubite....in viata-mi de culori neobisnuite!
Asteapta-ma!

Niciun comentariu: