vineri, 25 aprilie 2008

Sa vin,sa plec?

Totul parea atat de real
Nu visam
Doar imi inchipuiam
imaginile se derulau cu o viteza hiperbolica
Mai presus de fiinta mea
...un vis sau altceva?
Mi-ar fi placut sa fi visat
Sa vad totul ca pe un film al vietii mele
Sau ca pe un covoras tesut cu gandurile mele
Infatisand realitatea,dar ma bucur chiar si asa
Oh,de ce nu te pot uita!
Poate daca voi arunca tot ce e al tau
Si voi calca peste amintirile trecutului
Voi invinge suferinta
Sufar,deci iubesc....traiesc!
Am tresarit cand ti am avzut chipul atat de aproape de al meu
As fi vrut sa te sarut fugar
In luminile de promisiuni ca voi fi aici pentru tine
Dar nu uita ca poate va fi prea tarziu...ca sa mai viu
Te aud strigand alt nume
De ce sa ma intorc cand tie iti e bine fara mine
Cand tu o iubesti pe ea
Te vreau fericit,chiar de nu esti in viata mea
Te rog un singur lucru:"NU MA UITA!"
Sau poate asta ar fi mai bine
N-ar fi trebuit sa vin;sa plec?sa vin?sa mai raman?
Nici nu stiu ce va mai fi ce,cum cand?dar cer e ca...
...voi ramane mereu cu aceeiasi culoare de spernata iubind la nesfarsit

Niciun comentariu: