joi, 24 aprilie 2008

Pacat IUBITE...

Traiesc intr-un haos continuu...de ganduri,amintiri,ce suferinta!
Simt cu traiesc din nou acele clipe,dar de data aceasta singura
Un fior rece ma cuprinde,dispre,te vreau al meu
Sa nu ma mai minti mereu...
Ma doare tot trupul,sunt ametita,ma sprijin de pereti
Dar totusi...cad si ma lovesc;si nu e nimeni sa ma ajute
Te strig pe tine,dar nu ma auzi si lacrimile siroiesc involburate
Imi amintesc de acele vorbe,dulci momente
Oare tu iti mai amintesti,iubite?
Cand iti marturiseam ca mi-e frica ca am sa cad si am sa ma lovesc
Iar tu nu vei fi lanaga mine sa ma ridici...ma va durea ingrozitor
Dar tu ma linisteai spunand ca nu voi pati nimic pentru ca esti cu mine
Dar tu ce-ai facut?...nimic,nimic
...poate doar asta reprezint pentru tine un nimic
Pacat,iubite.....atat si doar nimic!

Niciun comentariu: