duminică, 20 aprilie 2008

E atat de tarziu....

In camera intunecata n-ajunge o raza de lumina pentru a-mi reda bucuria.Ma uit la ceas,e atat de tarziu,ce raza de lumina!...cand e noapte.Clipele trec atat de usor,dar paradoxal s-au oprit in loc;as vrea sa am puterea sa le intorc,dar nu pot,nu pot...incepe sa ploua pe coala de hartie.Sunt atatea lacrimi,lacrimi de iubire;incerc sa opresc ploaia cu un zambet,dar mi-e atat de greu.Cum as putea sa zambesc acum cand tie nu-ti mai pasa de mine?Lacrimile-s vii sterg si deseneaza din nou amintirii,traiesc un vis doar tu ma poti aduce la realitate.Ma uita la telefon si iar la ceas...e atat de tarziu,astept sa ma suni din nou.Dar tot astept si tu nu suni ,ai uitat de clipele frumoase,de clipele cu noi doi.Si totusi incerc sa lupt ,astept ,astept...ploaia inceteaza,corpul imi cedeaza usor si cad in patul moale asteptand numai in vis ca tu sa te intorci la mine.Mi-e atat de dor.

Niciun comentariu: